This profile has been claimed by the business owner or representative.
5635 Boeing Dr., Loveland, CO, 80538, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 2:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 2:00 p.m. | |
| Wed | Closed | |
| Thu | 9:00 a.m. to 2:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 2:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Had a discount of 15% off of drycleaning but when I picked it up no discount had been applied. Asked the clerk who said I ordered faster pickup which I did not mean to do. When dropping off, I was asked if I wanted a Monday pick up and thought the system said a 20% discount I can't see that well and actually found that 20% was added negating my discount. My mistake but the complaint is there is no way for the employee to credit you back. Was told my only recourse was to leave a bad review. Really! Is that good busine... read more
Business response:
Hello Cynthia. I do apologize for the bad experience that you had at our North Garfield Ave. location. I went ahead and added $2.19 cash credit to your account. You did receive a 15% off coupon for your dry cleaning. I did also send a copy of your invoice from your visit to the email that we have on file. If you ever have any trouble again in the future please contact me at (970)203-9600 ext. 205. My name is Tiffany and I am happy to help. Have a great rest of your day.
This is an addendum to my previous complaint. I brought the shirt in still on the Burke hanger with the plastic collar tab and obviously unworn, starched and pressed from its laundering at Burke.
Business response:
Hello Douglas. It looks like our manager Shannon already reached out to you to take care of your shirt. Thank you and we appreciate your business.
I have been a customer since Burke cleaners came to Windsor, before that Front Range which you took over. Countless shirts to be laundered. Yesterday, I went to put on a shirt that you laundered and found it damaged. It was not like that when dropped off. When I took it into the Windsor shop this morning along with 5 shirts to be laundered, I showed the clerk or manager the damaged shirt. Her check of when it was last laundered was in 2022. I have many white shirts and it is possible that I haven't reached for that one unti... read more
Overall good experiences, but several of my clothes had barcode stickers applied directly to the tags and they are now permanently fused there.
Business response:
Hello Deanna. If you would like to send your items back in we can remove the heat seals from the tags. This is how we invoice garments in this industry. Other cleaners do the same. We can also put instructions in your account to not put heat seals on any of your items. We can use safety pins to put a paper heat seal on if that is what you would like us do. I hope you have a great rest of your day.
I like Burke Cleaners, however an experience today leaves me to start looking for someone else. I took in a boatload of cleaning and dress shirts mid-May. I had a coupon and picked up the items when told they were ready. Found out today that several shirts were not in the mass of items I picked up on May 19th. My wife picked up the missing items today and was told that Burke would NOT apply the coupon as it had been used when I picked up the other items. This is a customer service failure. First to not inform me that n... read more
Business response:
Hello Rich, thank you for your message. We do apologize for any issues you faced on your last order. By chance do you recall the coupon that you are referencing? The only promotion we see redeemed was the May special of 20% off Households. The promotion did get applied to the down comforter dropped off under your account on May 22nd, It does appear you have a separate account open under Leslie that had laundered dress shirts and some dry cleaning brought in on May 18th but there was not a coupon available that applied to th... read more
The lady running the store is great. I was so shocked. My comforter is so faded, i thought it wascinsidevout when i picked it up. That was furst washing. I signed a waiver but truly.never dreamed it would be ruined. I wont be using it ever unkess for camping. Just so disappointed 😞😪
Business response:
Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue, Christine. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that we failed to meet that in your interaction with us. We will be reaching out to you to resolve this best we can. Thanks again and have a good day. Cheers, Burke Cleaners
I brought 6 dresses in for simple hem she said it would be like $106.00 unless I had them pressed. Then it would be closer to 200.00 I said the are clean I don’t need them pressed.. went to get them and it was 32.00 per dress had I known it would be 200.00 for 6 dresses just to hem I would of declined.
Charged for US military uniform
Business response:
Hello Madison, I do apologize for the confusion. Your items were put into the system as ROTC uniforms instead of US Military. A Burke attendant will be contacting you today to get your credit card information since we do not store that information. We will then give you a full refund back onto your card. Thank you - Burke Staff
For the second time in a row, you have returned to me shirts that arent presentable without additional ironing. You are charging top dollar for inconsistent work. I wont be using your services any more. You seem to be more focussed on your infrastructure (robots and trucks) and have lost track of the quality aspect of your business. Jay
Burke Cleaners has a 4.7 star rating with 1,457 reviews.
Burke Cleaners is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.