This profile has been claimed by the business owner or representative.
9035 US 301, Parrish, FL, 34219, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
I been bringing my pants their on a regular basis, one of my pants were damaged by your company, I was going to dispose of them but I mentioned what happened to the lady at the cleaners, she told to bring them in so they can be repaired and yes the were repaired but your company charged me for pants that your company damaged. Horrible way of treating your customers
Business response:
Hello Mr. Rodriguez, In no way this was something that you should have been charged for at all. I have found this order and the charge was $14.45. I have refunded this order as a cash credit to your account there at the store. When you come into pick up the orders you have there, this total will be taken off of the alterations you have in process now. I cannot apologize enough that we dropped the ball with this. Thank you very much for reaching out and giving me the opportunity to make this right for you.
Very reliable service with a smile.
Business response:
Linda And Patrick, thank you so much for the star rating! We hope to see you again.
Prompt and very friendly customer service.
Business response:
Your star rating is definitely appreciated, John. Thanks!
Customer Service great and my clothes greatly clean
Business response:
Your star rating is definitely appreciated, Chris. Thanks!
Customer service could have been a little better. She seemed to be annoyed when I walked in for my first time. Second time, she sounded irritated.. My clothing was not completed based on my request.
$50.? no way. for a hem and zipper seal? If it was this ridiculously expensive I would have never left my clothes there. It is the first time I have ever been to your location. Both my outfits didn’t even cost that. If I can’t get this for minimum $20. you can keep the garments. I am saddened to know this is your pricing. This has blown my mind. So much for not bothering my mother. A nice girl assisted me real quick but goodness.
Really superb! Thorough, professional, and a total pleasure to work with. All of my clothes were cleaned and pressed better than new. Great work and really great personnel!
Business response:
Thank you for the awesome star rating, Al!
Great Staff and wonderful service, fast and friendly.
Business response:
Your star rating is definitely appreciated, Rose M.. Thanks!
Very friendly staff
Business response:
Thank you for the awesome star rating, Cheryl!
Sun Country Cleaners has a 4.5 star rating with 3,331 reviews.
Sun Country Cleaners is open now. It will close at 3:00 p.m.